نمایه نویسندگان

آ

  • آقازیارتی، علی اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکار‌آمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌شده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]

ا

  • ایزدیان، الهه پیش بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس رفتارهای قلدری، قربانی و جوعاطفی خانواده در نوجوانان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 262-283]

ب

  • بهرامی پور اصفهانی، منصوره مقایسه اثر بخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]

ت

  • ترکان، هاجر مقایسه اثر بخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]

چ

  • چوبگین، علیرضا بررسی رابطه‌ی مؤلفه‌های سه گانه‌ باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]

ح

  • حمیدی پور، رحیم پیش بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس رفتارهای قلدری، قربانی و جوعاطفی خانواده در نوجوانان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 262-283]

د

  • داداشی جلبری، زهرا شناسایی و طراحی الگوی موانع خسارت پذیری دبیران در نظام آموزش‌وپرورش ایران [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 177-209]

ر

  • رحیمی، حسن اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکار‌آمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌شده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
  • رحیمی، مهدیه بررسی شادکامی دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
  • رحیمی پور، عاطفه بررسی فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
  • رضاپور، حسین مقایسه اثر بخشی درمان فعال‌سازی رفتاری و آموزش تلقیح استرس برهیجان تحصیلی و حل مساله اجتماعی دانش آموزان دارای اضطراب اجتماعی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 86-106]

ز

  • زند، محمد اسماعیل پیامدهای بازی‌های رایانه‌ای در دانش‌آموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]

س

  • ستایشی اظهری، محمد پیامدهای بازی‌های رایانه‌ای در دانش‌آموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
  • سلیمی کوچی، آرمان پیامدهای بازی‌های رایانه‌ای در دانش‌آموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]
  • سنجرانی، ابولفضل کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکل‌گیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]

ش

  • شجاعی جشوقانی، ریحانه بررسی رابطه‌ی مؤلفه‌های سه گانه‌ باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]
  • شعبانی، مریم پیامدهای بازی‌های رایانه‌ای در دانش‌آموزان: بررسی نقش پرخاشگری و احساس تنهایی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 64-85]

ص

  • صانعی مهری، زهره بررسی شادکامی دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]

ط

  • طباطبایی، مریم سادات مقایسه رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشی‌هوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]

ف

  • فرنگی، محمدرضا کاربرد تئوری انتخاب ویلیام گلسر در سرعت بخشیدن به شکل‌گیری هویت معلمان زبان انگلیسی ایرانی [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 233-261]

ق

  • قهاری، اعظم مقایسه رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشی‌هوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]

ک

  • کوهستانی، فهیمه تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانش‌آموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]

م

  • محمدپناه اردکان، عذرا تعیین روایی و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه کیفیت زندگی دانش‌آموزان دبستان (ESQOL) [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 42-63]
  • مختاری، محمدرضا بررسی رابطه‌ی مؤلفه‌های سه گانه‌ باورهای انگیزشی و عملکرد خانواده با اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم برخوار [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 210-232]
  • مشکی باف مقدم، زهره بررسی شادکامی دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی در بستر سبک مدیریت کلاس [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 107-132]
  • مطلبی نژاد، علیرضا مقایسه رابطه ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های دلبستگی با میزان اعتیاد به گوشی‌هوشمند [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 22-41]
  • مکوندی، محمد بررسی فرصت‌ها و چالش‌های تدریس در شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) بر اساس تجربه زیسته معلمان [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 150-176]
  • میرزاجانی، حسن اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانه‌های اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]

ن

  • نجاتی فر، سارا اثربخشی مداخله همکاری خانه و مدرسه (FAST) بر خودکار‌آمدی و استرس والدگری مادران کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌شده [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 1-21]
  • نکوئئ، حسین اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانه‌های اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]
  • نکویی، فاطمه اثربخشی قصه درمانی بر تنظیم هیجان و نشانه‌های اضطرابی در کودکان مبتلا به اختلال طیف اتیسم [دوره 1402، شماره 18، 1402، صفحه 133-149]